HOTPOWERS

nuf

Siaran Langsung dari Masjid Nabawi -

2
Makkah LiveTV

إذا لم يعمل البث يرجى الضغط هنا

Sunday, June 03, 2012

Prof Dr Nasoha.. prof kangkong

7 comments:

  1. Nasoha komen....
    sorry beb kalau org lain komen aku minat dengar
    ko selidik sikit sape nasoha ni,

    dulu ikut tabligh...
    dalam blog dia siap tulis dia ni ahli syura....tup tap tup tap buat hal .lepas tu kecewa dan tuduh gerakan tu sesat

    sblm tu dia ade buat lagu puji tun Mahathir... buat satu lagu jer sebar seluruh alam tentang kebolehannya itu.....M. Nasir tak terhitung banyaknye lagu dan menang award lagi pun tak kepoh macam tu
    .lps tu masuk dlam che det.....konon menasihati tun lah yang tak tahan intro dia ayat dia akan berbunyi begini ....tun yang dihormati......hehe nampak sangatnye nak mengampu.....org umno pun tak tulis macam tu

    aku bukan nak sebelah PAS .... tapi orang macam nasoha ni manusia yang nak perhatian
    gila jawatan gila name gila pujian.......kalau tak takkan lah sibuk nak cerita dia ank melayu pertama lulus........jadi mende tu macam besar sangat....seolah olah hebat beno nasoha ni
    selama ni dia nak guna tabligh untuk kembangkan pengaruh tetapi gagal.....so tukar strategi beb.....masanilah nak tunjuk taring.....supaya org beri perhatian.....naak bertanding jawatan dalam umno ....memang taak menang jadi dia cari cara short cut kot dapat senator jadilah....boleh tambah dalam profil peribadi ....seorang senator

    ReplyDelete
  2. muka prof nasuha makin hilang nur bila berusaha sedaya upaya merendahkan jemaah tabligh, apa prof dapat dgn merendahkan jemaah tabligh???? apakah dugaan dibuang sebagai ketua tabligh malaysia menyebabkan prof hilang pertimbangan???? prof ternyata gagal dgn sedikit ujian Allah

    ReplyDelete
  3. dr nasoha adalah ketua syura jemaah tabligh di malaysia selama 30tahun.kenapa beliau tinggalkan usaha jemaah tabligh,kerana beliau telah sedar ada perkara yang tidak kena dalam junaah tabligh.jemaah tabligh menjadikan ulamak2 india sebagai nabi mereka.ulamak2 india tidak bagi jemaah tabligh mendakwah islam kepada orang bukan islam.alasan mereka.belum masa lagi.tuan2.berapa ramai orang bukan islam mati tanpa kita menyampaikan dakwah kepada mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni pon sama bahalol ngan prof kangkang kau tuh
      sesat konon... 30 tahun jadi syura, baru la ni perasan sesat...

      Delete
  4. betapa bernilainya hidayat dan petunjuk Allah.
    Dr. Nasoha bukanlah ustaz jauh sekali ulama.Mampukah seorang yg tidak dlm bahasa arab memahami nas al-quran dan hadith nabawi? Jadi urusan ini bagi kat alim ulama la melainkan dia sanggup nak memikul tanggungjawab ini di hadapan Allah di Mahsyar kelak.
    Dr Nasoha hanyalah syura malaysia tetapi dia suka org panggil dia Amir Saab. Usaha dakwah & tabligh mengajak manusia utk mengislahkan diri iaitu islahkan yaqin dan islahkan amal serta islahkan niat.Bukan niat utk betulkan org lain.
    Mana lebih utama diselamatkan antara org yg dipinggir kemurtadan dan org yg kafir?

    ReplyDelete
  5. Ya Allah berilah hidayat kpd Dr Nasoha agr dia bertaubat nasuha kerana telah menghina ulamak eldes dan memaki ulamak Nik aziz

    ReplyDelete
  6. X berminat nak dgr ceramah prof ni..suka cari kesalahan ulama lain, dia je elok...sorry...

    ReplyDelete

nang

kami sokong tok guru





TENGOK TV

Photobucket

HARGA MINYAK MENTAH