HOTPOWERS

nuf

Siaran Langsung dari Masjid Nabawi -

2
Makkah LiveTV

إذا لم يعمل البث يرجى الضغط هنا

Friday, December 09, 2011

UMNO TUNJOK OTAK TAIK DEPA






UMNO anggap ini satu kejayaan kepada mereka.
Tapi sebenarnya satu 'backfire' ...
Jangan pelik bro ...

Gua campur semua bangsa .. cina mahupun india
Terus terang aku katakan .. segelintir bangsa yang mengaku melayu seperti ini
Dengan perangai bingai seperti ini ..
Bakal merosakkan terus nama baik bangsa melayu.

Perangai kebudak-budakan dan kurang ajar ini akan meminggirkan bangsa melayu jauh ke tepi
Dipandang rendah oleh bangsa bangsa yang ada  ...

Akhir sekali ...
Mereka akan kata .. "Sorry bro .. gua bukan melayu .. gua eeeee"
Wakakakka !!!
Tu pasal gua selalu kata ... Bingai !
Supaya jangan jadi bingai .. !!!

No comments:

Post a Comment

nang

kami sokong tok guru





TENGOK TV

Photobucket

HARGA MINYAK MENTAH