HOTPOWERS

nuf

Siaran Langsung dari Masjid Nabawi -

2
Makkah LiveTV

إذا لم يعمل البث يرجى الضغط هنا

Friday, September 10, 2010

ANCAMAN BAKAR AL-QURAN (semua umat Islam yang prihatin memohon kepada Allah agar dimusnahkan musuh-musuh-Nya. Allahummal'anil jibta wat-taghut! )

Bila al-Quran hendak dibakar di Amerika Syarikat oleh Paderi Dr Terry Jones dari Dove World Outreach Center di Florida, saya dan ramai yang lain tidak ada duit nak pergi ke sana nak halang kerja kurang ajaq itu. Tentulah kita marah, sakit hati dan rasa nak kepak tangan syaitan itu.

Kita juga tidaklah bodoh nak bakar pula kita agama lain. Kita tidak bodoh untuk mencetuskan ketegangan tak tentu pasal dalam negara ini.

Di malam Raya ini, saya menyeru diri saya sendiri dan semua umat Islam yang prihatin memohon kepada Allah agar dimusnahkan musuh-musuh-Nya. Allahummal'anil jibta wat-taghut! (Ya Allah, la'natkanlah mereka yang berlagak sebagai Tuhan dan yang melampau).

Kita memohon kepada Allah agar semakin meresap ajaran al-Quran di dalam hati lebih ramai makhluq-Nya. Semakin ramai yang beriman dan sujud kepada-Nya.

Mereka yang memegang kuasa di dalam negara-negara umat Islam pula jangalah sekadar lip service sahaja. Buatlah sesuatu yang lebih mendatangkan kesan.

Selamat Hari Raya, di mana sahaja anda berada. TaqabbalaLlahu minna wa minkum. Minal 'aidin wal faizin wal maqbulin. Kullu amin wa antum bi khair.

No comments:

Post a Comment

nang

kami sokong tok guru





TENGOK TV

Photobucket

HARGA MINYAK MENTAH