HOTPOWERS

nuf

Siaran Langsung dari Masjid Nabawi -

2
Makkah LiveTV

إذا لم يعمل البث يرجى الضغط هنا

Saturday, December 26, 2009

INILAH KERJA BN SEMUA DUIT RAKYAT DICURI



Para pembaca yang dihormati...

Kes kehilangan dua enjin pesawat F-5E TUDM yang bernilai RM 50 juta setiap satu yang dijual ke pasaran gelap antarabangsa merupakan berita yang menggemparkan Negara. Malah, siasatan terhadap kehilangan enjin tersebut akan turut membongkarkan pelbagai penyelewengan peralatan, termasuk salah laku membabitkan perlbagai kontrak bekalan yang bernilai jutaan ringgit dalam pasukan itu.

Kehilangan ini adalah merupakan petanda bahawa rasuah di Negara ini sudah sampai kekemuncaknya dimana Negara berada dalam keadaan terancam. Jika enjin pesawat boleh dijual, maka maklumat perisikan pertahanan Negara lagilah mudah dijual kepada pihak musuh.

Ingin penulis ingatkan kepada para pembaca, menjual enjin pesawat ke luar Negara tidaklah seperti menjual goreng pisang ditepi jalan ! Ianya (pada hemat penulis) memerlukan kerjasama pelbagai egensi kerajaan termasuklah tentera, imegresin, kastam dan juga polis. Makusdnya enjin itu tidak boleh terlepas ke luar Negara tanpa kerjasama dari badan-badan ini.

Rakyat Malaysia tidak boleh memaafkan lagi kesalahan kerajaan dan kerajaan BN harus ditukar dengan segera bagi menjamin kehidupan yang lebih sejahtera. Sekian..

By deent hotpowers

No comments:

Post a Comment

nang

kami sokong tok guru





TENGOK TV

Photobucket

HARGA MINYAK MENTAH